AWESOME HELG ÄNDÅ!


Varför ska helgerna gå så fort? Denna helg har jag knappt hunnit njuta av att det faktiskt är helg.. I fredags var jag hemma vid halv 5 från skolan och vid halv 8 mötte jag upp Michaela på stan väldigt spontant. Hon blev helt plötsligt barnfri och ville göra nåt, så varför inte? Även om min plan var liggandes i soffan. Men jag hade väldigt trevligt:) Lördagen vaknade jag tidigt och sen var det bara fullfart hela dagen. Dop kl 14 sen dopfika på det till ungefär klockan var 17 sen vidare på Familjesittning med Millans Sskål. Trerättersmiddag, öl, gyckel, sång och skratt. Riktigt trevlig och rolig kväll, så då blev det lite sent med. Nu söndag är jag helt slut och önskar att det var lördag. Känner ändå att det kommer en jobbig vecka.

Kommande vecka:

Måndag: PluggDate med Michaela kl 10
Tisdag: Skola mellan 8.30.16-30
Onsdag: Skola 10.00-17.00
Torsdag: JOBBA
Fredag: JOBBA
Lördag: Cilla fyller år och det ska självklart firas! :D:D:D
...Och så var det söndag igen!

Men söndag är ganska härligt också. En dag i soffan med lite film och veckofinal av BB! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0