MÅNDAG


En helg har passerat och det är måndag igen. En helg som bestod av film, tv, mera film och mera tv, Skönt! Men ändå kände jag mig inte riktigt utvilad när klockan ringde halv 9 imorse. Gick hem till Michaela och fixade med den sista texten som ska lämnas in om en vecka, så ligger före i planeringen vilket känns skönt. SPECIELLT nu när jag har lämnat in min dator igen. Så nu sitter jag med en lånedator som faktiskt känns lite bättre än min egen! Kanske ska byta lite?

Dansat lite zumba ikväll i vanlig ordning och fick sällskap med Cilla, grymma var vi såklart! Fick med mig henne nästa måndag med så då kör vi igen. Nu ska jag se familjen annorlunda på 4play och sen BB.. Tvkvällarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0