ROLIG LÖRDAG BLIR TRÖTT SÖNDAG!


Nu har jag blivit människa igen! Gårdagen var förjävlig rent utsagt, inte för att jag var bakis så men jag var så jävla trött. Nicke tog det lugnt i lördags och fick tydligen en idé om att kliva upp klockan 8 och sedan väcka mig klockan 9 (egentligen då 8). Jag kliver upp och vi åker till Vikingstad, kommer dit... alla sover typ... inser ganska snabbt att klockan nog inte är så mycket och att det inte är så konstigt att jag är så trött! Sov där i soffan hela söndagen istället, vakna mellan måltiderna....

Idag är jag ledig från skolan, ska dit mellan 13-15 imorrn istället när vädret ska vara som finast! Men det är rätt fint idag med, lite mer moln bara. Ska snart möta upp Agge, Cilla och Millan på torget för lite lunch :) Sen som vanligt blir det ett Zumbapass ikväll innan jag göttar ner mig i soffan och ser på måndagens måsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0