shoppinggalen


Min lediga dag idag. underbart!blev somsagt 6 arbetspass förra veckan så.
Sov ut lääänge , tillräckligt så jag fick vakna om mig själv och inte hyseriska
Bullet for my valentine. Klev upp lagade min egna frukost och kände lugnet.
Bestämde mig för att ta en sväng på stan , var riktigt shoppingsugen. Det händer
ju inte sådär jätte ofta nu. Och det blev en del också som jag är riktigt nöjd med : )

HÖR UPP!  - och tappa inte hakan!
Tog en sväng förbi Elin på salongen med.
Så nu är klipptid beställt. Kunde få klippa mig på en gång men då blev jag alldeles
kallsvettig och stressad så jag fick en tid på onsdag klockan 13:00.
Vad har jag gett mig in på?

Jobbar imorogn med. egentligen ledig men vafan, dom ringde och det är ju bra pengar.
Så jag kan inte säga nej heller. Hade ändå inga planer alls . Så det blir jobb! 8-17, möte också!

14 dagar till jul. och inte en julklapp är köpt än , huh. Lika sen som vanligt då.
19 dagar till vemdalen och det kommer bli sjukt kul !

killar kan vara riktiga rötägg asså!!!!!!!!!!
trampning och vänner nu , ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0