JAG DRAR JA, SA JA!


Hejsan Hoppsan!

Två veckor har gått och nu är Nolle-P över. Igår hade vi vår avslutningssittning på konsert&kongress och det var sjukt roligt. God trerätters, massa jyckel, underbara vänner och godricka. Så, är det nu skolan ska börja på allvar? Jajjemänsan. Nu kommer inte lärarna ha lika stort överseende om man somnar på en föreläsning, kommer bakfull, inte har läst det man skulle osv. Och just därför så lämnar jag landet en vecka för att vila upp mig ordetligt efter dessa två veckors aktiviteter :)

Idag klockan 18 lyfter planet mot Turkiet/side, och låter det inte underbart så säg. Sola, bada, äta gott och bara käka en stor god frukostbuffé varje morgon. jag ska njuta, åh vad jag ska njuta!

 

Beställde overall i torsdags. Så att jag får den till 1 oktober då det är invigning av alla overaller.

Nu ska jag dricka kaffe, packa det sista och greja. Ska åka runt 13 här ifrån så.
jag hör av mig nåt på playan. Ha det gött folk så ses vi om en vecka. TJILLEVIPP..


Kommentarer
Postat av: Kim

Fanken Malin, dina klasskompisar var ju inte vidriga :) Dra med dig dom och Niclas ner till skåne så öser vi :) Saknar er btw...

2009-09-01 @ 02:34:04
Postat av: Malin

haha, vad tror du jag hänger med för folk då? ;D Får vi komma utan dom också eller? :P sakner dig med

2009-09-06 @ 07:21:06
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0