NOLLAD.


ja det är just vad jag blir 2 veckor framåt.
Och shit vad roligt det är, fullt ös verkligen!

Därför har jag inte så mycket tid till att sitta här. Passar på nu helt enkelt. Har börjat skolan då som kanske alla förstår, och det känns jättebra. Har redan träffat massa härligt folk. Tror att det kommer bli bra. Men det är lite skrämmande när dom hela tiden påpekar, "efter detta, så är du lärare och har ett jobb. Du är någonting" Men det är ju detta jag vill. Iaf nu! Så jag ångrar inte att jag hoppade på. Nej nej!

Igår var det första sittningen och jag införskaffade mitt första märke till min kommande overall. Det var en så kallad fulare sittning. Alltså, du fick ha på dig vad du ville, maten serverades på papptallrikar och det var sång, spex och röj hela kvällen. Hur som helst asroligt! Imorgon är det min första kravall, (krav på overall) egentligen men vi får passera imorrn ändå. Fest med studenterna från alla program helt enkelt. Taggar mer till tisdag då det är Munchen Hoben, ölfest! Maskinen och slagsmålklubben kommer på besök, haha!

Nog om detta, blir nog mycket nollesnack här ändå framöver.
Jag fick en diskmaskin när jag fyllde år. Så nu kommer ni även slippa höra mitt gnäll om hur mycket jag verkligen hatar att diska. Och det är väl skönt? För vem gör inte det? Jag lär inte vara ensam om det.

Utomlandsresa nästa helg? - jaa kankse. Förhoppningsvis

Ny inneboende har vi också, nämligen Angelica ring! wiiiihiii. Hon bor på en tältsäng i hallen nu tills hon får sin egen lya. Men det funkar bra. Hon lagade iofs en misslyckad middag idag, eller....köttfärssåsen var kanon, men sen gillade ju ingen av oss den överkokta pastan. Men så är det när man ska börja laga mat själv. När inte mamma finns längre. Man lär sig av sina misstag ;D

Nu skriker andra nollor utanför! sånna som börjar gymnasiet nu. Man nollar även dom här nere. coooolt!

Nu ska jag umgås litegranna och jag kanske slänger upp några bilder här efter sen om jag orkar föra över.
BYE folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0