NOVEMBER



Trött, hosta och lite ont i halsen.
Men har egentligen inte tid att känna efter. Ny kurs började idag så nu börjar allting om. Blev att läraren gick igenom salstentan lite kort idag och med det känner jag mig lite lugnare faktiskt. Jag hoppas och vill verkligen klara den. Alldeles för mycket just nu för att släpa med en äcklig tenta. Håller tummarna!

Om två dagar kommer Lina och Agge hit, och det gör mig glad :D
Jag hoppas att Daniel också hakar på. Får se vad helgen erbjuder
men full fart kommer det bli och passa på att rå om varandra <3
Eftersom det händer så sällan att jag får besök så blir det alltid
en speciell känsla, ni vet en sådan där känsla som man hade som liten
och skulle fylla år eller väntan på jultomten, nervös och förväntansfull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0