HÄRLIGA TISDAG


Dagen började med ett besök hos Folktandvården, jag menar dagen kunde ju ha fått börja så mycket bättre. Långt ifrån smärtfria 20 min (jävla slip som tar bort tandsten) var jag klar och då tog jag mig en liten promenad i snöfallet. Sen kan jag väl inte påstå att jag har gjort så mycket mer idag. Tagit en liten promenad till affären typ och en sväng fram och tillbaka till en butik för ett julklappsköp. Härliga tisdag!

Imorgon väntas Norrköping mellan 8-10 innan jag tar jullov. Men tyckte inte om att lärarna la ut exempel på kommande tentor nu så här innan jul, gör ju inte att man får mindre ångest precis! På kvällen blir det tvättning och packning, åker hem till Sundsvall på torsdagsmorgon för att rå om mina nära och kära där uppe över julen :) Men nyåret firas i Östergötland. Känns skönt att nyår är spikat och jag tror vi kommer bli ett grymt gäng!

Jag har hittat en nyårsklänning som jag är rätt sugen på från Gina Tricot. Väldigt enkel men ack vad jag gillar den till några snygga klackskor och någon accessoar. Tycker ni? Eller kanske tips om något annat?



Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi åker hem till Svallet nu på fredag och sen åker vi till sthlm och firar nyår där.



Jag tycker att klockade klänningar är så fina, man får supersnygg figur i dom. Jag har en liknande från HM och den sitter jättesnyggt. go for it! :)

2011-12-20 @ 21:38:26
URL: http://ronjawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0