ÄCKLIGA ÄCKELTENTA!


Inatt sov jag inget vidare måste jag säga. Kan bero på tentan och att jag är så rädd att jag skulle försova mig, plus att jag drömde att bilen inte startade så inge mycket sömn alls :P Men upp och iväg kom jag. Kände mig ganska lugn ändå och hade med mig mycket kunskap, trodde jag! Öppnade tentan och fick en klump i magen. Bläddrade igenom lite snabbt och insåg att detta kunde blir tufft. Skrev på allt och åkte hem med en väldigt ovisshet, kändes inte alls bra. Så nu är det bara att vänta. Men väl hemma blev jag lite gladare eller mycket gladare. Matteresultatet hade kommit och jag fick G :D Fjärde gången gillt, där satt den! Så dagens tenta kändes helt plötsligt som bortblåst. Får ta det som de kommer :)

Slog på en film och tog en powernap på sisådär 1 timme, vilket var vääääldigt behövligt. Vaknade dock med en lätt huvudvärk men bestämde att träning skulle det bli ändå, och nu har jag världens huvudvärk istället. Får bli en kopp kaffe och soffhäng till fuskbyggarna nu. Sova ut imorgon flr jag har helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0