SÖNDAG



Helgen har varit mycket lugn, vilket jag har behövt med.
Helst slut efter praktikveckan. Skulle behöva några dagar till :)

I fredags blev det middag ute i vikingstad, lite tacos såklart!
Sen hem och soffhäng med Agge hela kvällen. Köpte lite godis
och fick kolla på lets dance, då inget bättre gick på tv tyvärr.
Jag var sjukt trött och somnade rätt tidigt.
Igår lördag blev det häng hos Sanna med cilla, pet och millan!
Åt tacos och kollade melodifestivalen. Cilla blev jätteglad och
troligtvis mer småförälskad i Saade, som iofs många andra!
Blev en tidig kväll och sov ut till 12 idag, skööööööööön....t

Innebandy på eftermiddagen, vilket inte gick så bra.
Sen hem och kolla solsidan och Big Brother.
Det var min helg i kort. Imorgon väntar en ny praktikvecka och
borde få in lite plugg med, fallstudieäcklet som hänger över mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0