SNART GATUFESTEN!

 
Lördag idag och det är strålande väder! Dock ska jag snart ner till tvättstugan för att köra några maskiner med kläder som ska med upp till Sundsvall på måndag, gatufesten ;) Hade ju helst satt mig på stan med en iskall öl i solskenet med det får vänta tills måndag. Folket ändå bortresta eller så jobbar de. Så just nu ser mina planer ut att vara sommarkysset, tvättstugan i pausen och ett glas cola.....
 
Ser fram emot kommande vecka då den ska spenderas med alla mina härliga brudar :)
 

Kommentarer
Postat av: caroline

Å du ska också hem till gatufesten, då hoppas jag vi ses nåt :) Jag har tredagars, men kommer nog inte gå alla dagar. Vi får se!

Vi kommer stanna i två veckor här, sen åker jag upp i två veckor till i augusti.. Hur länge blir du kvar i Linköping? Kommer du stanna där sen efter plugget med? KRAM

2012-06-30 @ 23:09:04
URL: http://juniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0