- jag vill ha en röd klänning !


sov länge idag , kan bero på att jag var vaken länge!
Duschade och sen drog mamma danne och jag till Birsta.
Kom ju på det att jag var tvungen att handla julklapparna idag
eftersom jag jobbar nu torsdag, fredag och lördag. Så nu äre klart : )
Det blev inget koll efter nyårskläder så det måste jag också hinna med

jag införskaffade mig en nackkudde och en röd rund matta också!


nu har jag varit ledig i två dagar , visst det har varit skönt.
men det känns som att jag lika gärna kunde ha jobbat.
ja förutom igår då när jag var hos emelie och myste , det var nice.
men annars så.....

Jobbar 8-20 imorogn. uuuuuuuuscha!
lång dag kommer det bli. Men får iaf julklapp och gröt imorognbitti. wie!
Så det kan ju vara värt asså. ÅH btw så fick jag brev från Ingvar Kamprad
igår. Personligt brev och en dvd om IKEAs historia :D haha de ni!

Nu ska jag fika och se sista avsnittet av Bonde söker fru. - stör ej!
Later folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0