söndagkväll .

och jag är hemma igen!

Har varit hemma sisådär 2 timmar.
Hunnit ätit och suttit vid datorn : )
Väskan är fortfarande ej upppackad, men ska gört snart .
Blir bara att packa upp så ska man packa ner igen.


Saknar alorp <3
Våra cykelturer som var helt underbara till en viss del.
Jag vet inte vad vinden och jag har ouppklarat?
men det är ganska tydligt att den hatar mig, STARKT ! : P
fyfan , och inte blir det bättre när man cyklar på en lerig åker
så att alternativen är att trampa utan att komma fram eller att
kliva av och leda cykeln och drunka i skit , HUH !
men ajg älskar landet , och min käreste som bara står ut med
mina humörsvägningar och säger  " men MALLA" <3 love


imorgon är jag ledig , tills på torsdag somsagt.
drar ihop lite mer pengar till nästa lön.
Lön på tisdag , wiehie!

film nu kanske , ajuste väskan också vare!



image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0