wiowiowiii


onsdag idag och det väntades jobb! en kort och härlig arbetsdag så imorse var jag väldigt taggad för jobb. fick till och med höra att mitt 10-utrop lät väldigt glatt och trevligt, och det var precis så jag kände mig : )

Har kommit hem från stan nu för en stund sen och BARA fyndat nödvändiga saker men som kankse inte är sådär jätteroligt men behövligt. Uppdaterade sminklådan lite, eller ja ganska mycket.. och samt underkläder! Kläder får vänta tills lönen kommer. Måste inhandla lite tills jag åker utomlands. Ajuste, det blir turkiet 27:e augusti :D Känns skönt att veta med tanken på att denna sommar är snart förbi och det är bara skit : /

Nu ska jag laga middag äre tänkt^
.... nudlar?

Kommentarer
Postat av: peter gubben i lådan

turliet naaajss..=)

2008-07-18 @ 23:28:54
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0