En vanlig söndag!


man vaknar lagomt sent och har sovit rätt länge
men är fortfarande trött och seg i kropppen. Man
slår på tvn som är fylld med alla repriser från veckan
och man tar fram en frukost och äter den i soffan.
Man inser ganska snabbt att det är måndag i morgon
och att helgen har gått för fort. Plugg väntar på hög
och man måste börja ta tag i att bearbeta den snarast.

Så nu sitter jag här och har precis tagit mig en paus.
Redovisning på tisdag och jag ska skriva en del i arbetet
som jag inte har någon som helst idé om vad jag ska skriva.
Anknyta till litteratur är inte min starka sida måste jag säga.
Litteratur är bajstråkigt och jag kommer aldrig gilla det.

Grillning igår och det var det bästa jag ätit på länge.
Synd bara att det var lite kyligare igårkväll än i fredags, så
vi fick avnjuta middagen inomhus. Men det gjorde absolut ingenting.
Varmrätten bestod av , grillat kött och en hemgjord potatissallad.
(rostade potatisar med rädisor, sparris och krydda) Grillade coctailtomater
och champinjoner, grillad majs och två olika dressingar som tillbehör.
Efterrätt blev grillad banan med vaniljglass.
Efterrätt på efterrätt blev kaffe med AfterEight-kladdkaka : )
En väldigt god och trevlig kväll !

bara för det blev jag jättesugen på kladdkaka. Baka kanske?
Skulle behöva städa också..regält...men ingen vits - kommer folk ! :P
Något som är ett måste och som kanske borde göras är att sortera
bort vinterkläderna och ta ner i förrådet för att sen ta upp sommarkläderna! :D
I Love It !

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: agge

haha jaa jag vet! men om det ska vara på det viset så får du väl vänta till nästa fredag då! :P visst kommer du hem till helgen? Grillning,kubb och öl! Kanonkul!

2009-04-19 @ 19:59:17
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Kattis

nu är jag igång igen, enbart för dig ;)

2009-04-21 @ 12:33:38
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0