JULLOV!


Ett litet medgivande.
Min galna grupp är underbar :)



Torsdag igen, veckorna bara rusar iväg och äntligen är det jullov!
Länge sen man hade jullov nu. Om en vecka är det julafton och
jag sitter förmodligen i en soffa och kollar på tv och slåss med min
pappa om att hinna ta de godaste ur Paradisasken. Jag åker hem
till norrland och sundsvall på tisdag. Agge åker redan imorgon.


Min första julklapp är fixad. Resten får jag nog fixa i Sundsvall
dagen före. Vägrar som sagt att släpa på massa sånt på tåget.
Lär vara för mycket hetsiga, stressade och julgalna människor ändå.
Länge sen jag åkte tåg nu, konstaterade det imorse när jag satt
och väntade på bussen och höll på att frysa ihjäl. kallt som fan är
det ute, snöstorm! Okej, snö på julafton hör till. Men annars kan
det bara få försvinna snabbare är snabbast!

Nu blir det halv 8 hos mig och sen Bonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0