alla hjärtans dag är alla dagar.


är hemma efter en väldigt kort träff med gruppen.
Helt onödig egentligen , men har iaf seminarium imorrn.
Så imorgon ska vi träffas klockan ett för att gå igenom allt.
Annars är det mycket plugg inför tentan just nu. Jag är så
nervös. För jag vill verkligen INTE ha omtenta - så jag måste klara det!

sitter och proppar i mig lite nudlar nu! - dagens lunch.
Sen ska jag nog göra en runda på stan. Köpa lite smått.
Är sugen på något nytt nu. En ny tröja och byxa skulle inte vara helt fel.

Ska handla mat sen , och göra en sväng på Ikea med tror jag.
Vill göra om lite i tvrummet. Byta lite färger eller nåt. Var inne
på rött, men det har vi ju i köket så kankse något i stil med orange?
Får se vad jag hittar. Har egentligen inte pengar till att fixa med sånt
här just nu. Men jag kan ju inte säga att jag tycker det inte är värt heller
att lägga lite pengar på. Finns ju inget roligare än att göra om : )

nä nu blir det stan.
Sen plugg.
Sen handla.

btw fick jag världens gulligaste alla <3-dag kort på posten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0