tömde kontot lite.


Nyss hemkommen från stan!
Det gick hur bra som helst. För
första gången typ. Så nu är jag
ännu mer fattig! Fick säga NEJ
högt till mig själv tillslut .

Det blev iaf ett par chinos
och 2 par byxor/tights. - riktigt nöjd är jag!
Sen lite smink också.

Ville ha en tröja, men Nej!
Det får bli näst lön. Kom ju på att
jag väntar på ett paket från HM med,
samt ett paket som har kommit som
jag inte hämtat ut än.. Så nu får det
vara stopp ett tag. Men måste ha koden
så jag kan hämta ut det. Brukar alltid få
ett sms men inte den här gången.

Så, idag var jag på riktig shoppinghumör - Och det gick superbra!

Kommentarer
Postat av: sanna

Du har snott min gamla bakgrund ! :P

2009-02-16 @ 22:56:59
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0