It´s Friday , Im in love .


Äntligen fredag!
den här veckan har gått väldigt fort måste jag säga.
Kanske beror på att jag har haft fullt upp, och att det
är något nytt som har hänt. En rolig vecka var det iaf !
Men idag tog jag mig en regäl sovmorgon, kl 11.
Fruktansvärt skönt. Påminde mig om alla lördag efter
en lång vecka i skolan förr. Förr? Låter ju som jag är jättegammal ..

Satt mig med mina fyra texter förut. Har gjort klart analyserna
och gjort mina fyra cirklar nu, men har ingen aning om jag gjort rätt!.
Jag förstår liksom inte riktigt vad jag ska skriva. Är det någon som vet
hur man ska gå tillväga med en textanalys? Behöver all hjälp jag kan få.

Fredag idag alltså.
innebandy i sporthallen ikväll. Derby!
innebandy på söndag med. En innebandyhelg!



Kommentarer
Postat av: Anna

hejhej. jo det händer ju saker, å det är ju kul! åker till NY den 20 mars, med min kompis Anna, tänk dig, Anna och Anna i stora äpplet!:)

men Malin inte visste jag att du va en inbiten innebandytjej... härligt! favvolag? ha en bra helg!

kram

2009-01-23 @ 23:12:38
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Anna

låter bra det att du håller på varberg.. för det gör ju jag! :)

2009-01-24 @ 21:32:27
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Hehe... blir Nalletema i vitt och beige eftersom vi inte vet vad det blir! :P kram

2009-01-24 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0