bajstisdag .


Jag vet inte varför? - men varför är tisdag en sån tråkig dag?


Kom hem för ett tag sen från skolan.
Har haft föreläsning hela dagen. Rätt
intressant, bättre en förra delkursen iaf.
Kommit in på olika synsätt på lärande.
Varför vi gör något, använder det beteendet osv.
Snart torsdag , innebär att jag får resultatet på
min tenta. Nu vill jag verkligen klara det, måste!

Tandläkartid imorgon 10:30.
Jag som hatar att gå till tandläkaren.
Men nu var det mitt egna intiativ. Kände
att det var dags för ett besök nu. Jag går
emot min vilja. Utsätter mig själv för en fara! ;O

Ikväll blir det nog lugnt. se klart på madagaskar 2
och kankse börja på en annan film. Nicke har laddat
hem alla oscarsfilmer. Så någon kanske det blir ikväll.

annars ska jag väl börja fundera på middag.
Alltid lika jobbigt, brås nog på min mamma
när det gäller fantasin på vad man ska äta till middag! - haha!
Men vi har ju massor, så ska nog inte vara något problem.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0