Du är så underbar maj !


... tiden går, minst sagt!
Vi är inne i maj och jag tycker bara det känns underbart.
Iofs så har det varit underbart i hela två veckor nu. Men nu
kommer det på riktigt, här kommer sommaren! - länge sen man hörde den låten.

Jag vet inte om jag ska säga så mycket om valborg!
För det finns typ inget att säga heller, så jag skiter i det.

Igår åkte vi och storhandlade. Så nu kan man öppna kylen igen
och känna lust till att ens äta något. Jag älskar när kylen är full.
Nicke åkte och grillade med karlarna och jag umgicks med Milli och petra.
Kollade på Livet är en schlager , som jag förövrigt inte sett på flera år, åt
massa godis och spelade sällskapsspel , geni !
- Vet ni hur många månader det tar för flugorna att föröka sig så de täcker jordens yta?
2 månader, 2 MÅNADER! , tacka veta fåglar alltså. -äckligt.

Idag klev vi upp tidigt och tog vara på solen lite extra mycket.
9 var vi i vikingstad och var ute hela dagen. Spelade innebandy och fikade.
Sen har det varit lite folk här och kollat på fotboll å så.

Ska bli lika fint imorgon, så får se vad som händer då.
Det blir iaf en glass på Bosses i solen hoppas jag och lite träning.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Livet är en slager! :D det är bjärme-mys de ;)

2009-05-04 @ 22:09:59
URL: http://kattajonen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Livet är en slager! :D det är bjärme-mys de! ;)

2009-05-04 @ 22:11:01
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0