Fredagsmys!


"det är dax för fredagsmys, om det så är det sista jag gör"

Har varit helt ledig idag, blev ingen skola - känns ovanligt !
Har haft fullt upp hela veckan och i helgen har jag en del att
fixa med också. Men det får bli på söndag, nu ska jag njuta!

Sov ut lite imorse och vaknade lagomt vid halv 11. Gick och tränade.
Vilket var underbart. Känns skönt efteråt när man inte har tränat på
länge och man känner sig helt slut i kroppen och hjärtat pumpar blodet
alldeles för fort känns det som. Duschade och sen gick jag en sväng på
stan. Inhandlade mig ett par nya skor. Exakt samma som jag har haft
2 par av nu i 2 år men vitare. Stadium tygsko för 199:- , sjukt värt !

SOL hela dagen idag, nu kommer värmen!

Jag antar att ingen har missat och om ni har det så säger jag det nu.
Det har varit ett mord här i Linköping, närmare bestämt Lambohov.
Där bor inte jag, jag har ingen cykel, inga barn och är inte 26 år.
Min mamma blev väldigt orolig när fick höra om händelsen. Det är jag
glad för, men inget av allt det där stämde in på mig. Mamma är alltid orolig :)
Men det är fruktansvärt hemskt och man känner obehag. Hon gick på LiU.

Helgen är oviss, men hoppas på lite fart och fläng!
Kanske blir ett premiärdopp? Eftersom det ska bli sjukaste värmen.

Akut törstig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0