MÅNDAG


ja, vad ska man säga. Det har varit en lugn helg.
Har inte gjort många knop. Kollat på hockey, fotboll,
serier och bara ätit massa gott. Gjorde ett försök till
en utgång i lördags, men den varade inte så länge.
Vi var några stycken här hemma bara och drack lite
öl samt invigde vår balkong nu när soffan är på plats!
Det blir många fina sommarkvällar på den balkongen.

ännu en vecka med en hel del plugg som ska fixas.
Har litteraturseminarium imorgon med, och en bok
ska vara utläst tills i morgon - baaaaaaajstråkig !
...men jag är på god väg, eller nåt.

Ska gå in mot stan snart för lite träning och kolla
på en kavaj tänkte jag. Blev lite sugen på en nu till sommaren.
Kavaj kan man ju ha till det mesta och det är snyggt, tycker jag!
Det blir nog en svart i så fall. Behöver skor med. Den här månaden
är det verkligen knapert. För mycket utgifter på samma gång.

v.35 Blir det nog en utlandsresa hoppas jag.
Frågan är bara vart? Och det får ju inte bli alltför dyrt.
Får ju se med om jag kommer in på programmet.
En del av mig hoppas verkligen det. Kommer jag in hoppar
jag nog på.


Stan nu!



Kommentarer
Postat av: agge

Vem ska du åka utomlands med? :)

2009-05-11 @ 20:20:37
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0