UPDATE!


GOD MORGON!

Känna som så, för jag är fortfarande väldigt trött och har inte orkat klätt på mig än. Har gjort det man alltid gör när det är lov, vänt på dygnet. Ute är det snökaos men jag antar att det inte hindrar så många att ränna på stan i mellandagsrean, men mig hindrar det! Vet inte om jag skulle orkat med att springa där ändå bland galna folk som sliter i allt. Nej, jag väntar någon dag.

Idag ska jag färga håret om agge har tid att hjälpa mig och senare ikväll blir det bio.
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling och sen snackade vi om att gå ut och käka lite.
På tisdag vill jag på himlabadet men får se om jag får med mig någon, Sanna ville :)
På onsdag inga planer än så länge, men sova rätt tidigt då tåget till lkpg går 05.00.
Fredag är det nyårsafton och då blir vi ett gäng hemma hos oss. Tror att det blir kanon.


Detta väder ger mig ingen större energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0