RAINDROPS!


Vart tog sommaren vägen? Är den slut nu? Ska man packa ihop alla
sommarkläder och förbereda sig för hösten? Regnat här hela dagen.
Lite mer sommar vill jag ha iaf, bada en gång till !

Ligger i soffan och är jättesegast. Lite små ont i huvudet, förkyld och
halsont. Har ingen lust att bli sjuk nu. Men med detta väder kan jag
lika gärna vara det, ligger ju ändå bara inne i soffan och kollar på alla
dessa repriser som går om och om och OM på tvn. Undra hur många
gånger jag har sett avsnitten som går nu av Top model, hells kitchen,
unga mödrar osv.

Bilden nedanför är iaf min bil. Rubriken blev bil och det kanske alla förstår.
Skulle testa om det funkade och det gjorde det. Där är min nya pärla, går fint!
Sundsvall om 3 veckor typ... Träffa ALLLA! me like <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0