YOU ARE MINE!


Idag är det väl den enda dagen på länge som man inte behövt ha dåligt samvete för
att inte ha legat på stranden. Varmt men lite monligt. Men jag behövde ändå vila mig
från solen idag så det var ju perfekt. Imorgon hoppas jag på sol och bad igen ! :)

Var ut till Tornby med Carina, Millan och Albin förut. Sällan man är där ute nu när man
inte har någon bil, mycket lättare med stan då. Kikade runt lite och jag måste nog ha
världens bästa svärmor!!! Fick ett par sprillans nya vita converse skor med mig hem :D
Avslutade med en ceasarsallad på McDonalds innan Millan och jag blev avsläppta för att
gå på premiären av nya Twilightfilmen Eclipse. VILKEN JÄVLA BRA FILM ! Efter de två
första filmerna har jag varit helt till mig och tjatat om den där Edward , haha! Och nu
gör jag ju inte det mindre iaf, Edward Edward Edward, vilken karl :D haha.
Filmen var med andra ord riktigt bra och bjöd på en hel del skratt med. Se den allla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0