DUGÖMINDA DUGÖÖMINDAAA!


Det blev kinamat från Ming Palace och gud så gott det var.
Pekingsoppa til förrätt och sen beställde vi tre olika varmrätter
så vi kunde plocka lite utav varje :) - så himla värt pengarna!

Nicke är och spelar innebandy så jag har ägnat min tid åt att se
de sista två avsnitten av Greys Anatomy. Millan varnade mig men
jag har inte slutat grina på 1½ timme. Värsta avsnitten och sjukt
spännande. Nu ska jag inte avslöja för mycket dock, men asså...
Jag är helt slut i kroppen, det där tog verkligen på mina krafter!
Så bra serie <3

Imorgon börjar allvaret med tentaplugget. Om en vecka kör vi.
Sen ska vi beta av en rapport och sen är det faktiskt sommarlov !
Underbart att kunna säga att man har sommarlov, AWESOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0