WOPS!


Ja det var tydligen Gustav Skogens som inte fick komma in igår.
Så han fick stå och vänta utanför tills Victor kom som vet hur man gör.
Haha, det var lite pinsamt fakitskt. Men jag visste inte vad nicke bestämt! :P


Skrev mattetentan imorse, vet inte alls hur det gick och det var mycket svårare.
Så åkte hem lika oviss som vanligt. Bestämde mig för att ta tag i all pant som
tagit över halva köket och handlade på samma gång. Så här efteråt är det så
skönt att ha det gjort, men blä så jobbigt och tråkigt under tiden.
Idag ska jag laga en ny rätt tänkte jag, fyllda paprikor med nåt gojs och ris till.
Vi får se hur det blir. Nu ska jag se One tree hill och se ta tag i plugget inför nästa tenta!


... och sanna! Varför skulle jag inte räkna med dig?
Bara dumt att kommentera så, för du vet bättre ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0