FREDAG ÄR ÄNDÅ DEN DAGEN SOM KÄNNS BÄST!


fredag fredag freeeeeeedag!
Aldrig har jag njutit så mycket som idag. Länge sen jag var i arbetslivet
eller gick i skolan och uppskattade fredagarna mer än någonsin. Men nu
när jag haft praktik hela veckan, och det har varit en händelserik vecka,
så känns det helt jävla underbart :)

Igår fick jag hoppa in och vikariera på fritids efter praktiken. Vilket jag inte
kunde tacka nej till såklart då jag tycler det är så roligt plus så får jag ju lite
pengar på kontot med. Så det blev en lång dag. Kan väl säga att jag är helt
slut i huvud och kropp efter 1 vecka. Men det är ju så himla roligt med!

Snart ska vi ut till Vikingstad en sväng, en kort sväng. Nicke ska spela fotboll
senare ikväll så det blir jag och filten hemma ikväll. Agge kommer nog också!
Tror inte jag skulle orka så mycket annat heller. Imorgon dock blir det nog
melodifestivalen och lite mat med brudarna. Kan slinka ner en öl med kankse.

Denna helg ska jag soooooooooova och njuta! På måndag börjar en ny vecka! :)

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0