FREDAG DEN 13.E!


Det blir inte alltid som planerat!

Det fick jag testa på idag. Som blivande lärare behöver jag öva mig i detta och
det fick jag verkligen göra idag. Jag skulle precis sätta igång min lektion. Gick
igenom lite vad vi gjorde dagen innan och skulle precis börja med mig högläsning.
DÅ, kom en elev tillbaka från toaletten för att säga att hon inte mådde så bra.
Men hann inte riktigt utan spydde på min handledare, en annan elev, på bänkar, på
klassrumsgolvet och hela vägen till toaletten. KAOS! Får nog göra om det på måndag.

Under hela dagen käkade jag och min handledare vitpepparkorn. Vi båda ska ju på
fest imorgon så vi ville inte riskera något :)



Ska trägga the gang på en öl snart, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0