ALONE


Jaha, klockan är 02.00 och jag är inte ens lite trött, känns sådär!
Men har precis sett Sverige vinna över Finland så värt är det ju att vara vaken iaf.
Nicke jobbar natten, fick hoppa in extra pga av stormen "Emil" som drar in i söder.
Och bara för att vi har pratat om spöken under veckan så hör jag ljud från hallen, yey!

Nyår har passerat, en dag som jag såg väldigt mycket fram emot bara försvann.
Men det blev väldigt lyckat iaf, och har bara hört positivt om kvällen. Är själv sjukt
nöjd med hur det blev och skulle lätt kunna dra ihop samma gäng och köra en vanlig
hederlig fest. Helfest helt klart bättre än förfest med krog, slår med hästlängder!!!!

Har träffat Michaela ikväll över en kopp kaffe, surr med söta Alissa och även lite skolprat.

Det här med nyårslöften har ju många, känns det som. Jag brukar ha ett men har valt att avstå lite med det i år. Känner mig inte tillräckligt motiverad för det och orka bli besviken redan efter kanske två veckor. Nä, jag tänker lova mig själv iaf att dra igång träningen lite bättre, men inte sätta upp något mål som gå ner 20kg till sommaren. Nejnej!

Jaha, har inte så mycket planerat. Blir alltid så här när man har lov. Vänder på dygnet och gör typ inte ett skit. Så därför är det ett ypperligt tillfälle att göra det jag lovat mig själv imorgon, träna! :P


Eftersom jag bara sitter här kan jag ju slänga upp de nyårsbilder jag har:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0