BARNVAKTIS


Halloj!
Idag har barnvakt stått på schemat och för att underlätta det hela åkte jag och nicke ut till Vikingstad redan igårkväll så vi vaknade här. Lite jobbigt att köra hit annars vid 6 på morgonen. Fördelen att vara två barnvakter är att man kan dela på ansvaret lite. Så jag tog fördelen att sova lite längre medan Nicke gick upp och spelade lite tvspel, det tackar jag för:) Men klev upp vid 10 och åt frukost OCH somnade om på soffan igen medan killarna spelade tvspel. Klockan 14 tog jag mig en promenad i det fina vädret, riktigt skönt. Sen kom jag hem och gjorde iordning lite fika och vi spelade lite bandy i köket. Så, mitt tips är:

ATT ALLTID VARA TVÅ NÄR MAN SKA BARNVAKTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0