TRÄNING ÄR LIVET(?)


HEJ HÄRLIGA MÅNDAG! (nej, jag tog inte i nu)
Jag känner mig pigg, förkylningen börjar bli lite bättre iaf och är astaggad för kommande träningsvecka, he he. Har precis betalat in 500kr för hela terminen fram till maj, vilket är rätt billigt, och därför ska jag nu utnyttja detta också. Det får mig att fundera kring mitt gymkort på Actic om jag borde säga upp det? Men samtidigt kommer jag aldrig får så billigt gymkort om jag skulle ångra mig. Idag är det dubbelt så dyrt så.. ett litet dilemma...kring träning som om det vore det jag brinner för i livet, inte så troligt. Behöver snarare äta en pizza så jag får ångest och tvingar mig till träning, bra kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0