TRÄDGÅRDSHÄNG!


Det går faktiskt mycket lättare att ta sig ur sängen när solen ligger på och skiner upp hela lägenheten. Allt det vita blir helt plötsligt ännu vitare! Lite jobbigt att man en sån här dag bara sitter och väntar på att en lektion ska börja. Ska hänga i trädgårdsföreningen hela eftermiddagen, så jag hoppas verkligen att vi ska göra något roligt. Solen skiner iaf! :)

Imorgon och på fredag är det dags för lite jobb i min gamla vfuklass. Känns skönt att veta vart jag ska och vilka elever jag ska handskas med. Ser fram emot lite jobb och rulla in liiiiiiiiiite extrapengar på sparkontot. Jag försöker i all min makt att bygga upp ett sådant konto inför sommaren då sommarjobb är mycket oklart just nu. TACK för att det förhoppningsvis är sista sommaren utan pengar och ångest för att man måste ha ett jobb. I framtiden kan jag njuta av sommaren bäst jag vill..

Dags att dricka upp kaffet och göra sig redo för att möta upp Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0