castillo de gredos .


Jag har internet  , wiie !

lördagens utgång var kanonrolig.
allt var toppen om man bortsker från vädret, pissväder!
blött och jävligt. Blötsnö till knäna typ. Kunde varit bättre.
Annars hade jag sjukt kul med sanna och malin.
Mycket fakta och mycket vin : ) det gör vi om brudar <3

Måndags jobbade jag. Första gången på väldigt länge.
Det kändes. Dagen gick såå jävla långsamt. Sen var det tänkt att
jag skulle vara ledig till fredag. Men har både jobbat idag och igår.
men det är bara bra , behövs pengar efter jul så : ) Nu jobbar jag hela
helgen sen är jag ledig tills helgen därpå. Så då blir det till att handla julklappar!

20 dagar tills älsk kommer!

Imorogn blir vi hos mig och myser till det lite.
Massa gotta och kanske 1 2 3 glas vin?  : P
Idolfinalen jue , spännande  :D

Mat och träning sen kanske malin?
HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0