malin är så duktig såå ..


julen är över samt juldagen.
trodde det skulle bli en lugn sådan men blev ej fallet.
Gick på primero med emelie och blev bjuden hela kvällen.
shottar och jävulskap hela kvällen. jag mår helt enkelt BAJS!
men jag hade enormt roligt iaf. OCH duktig som jag är så går jag
och jobbar också. tungt som fan men pengar , stora pengar. .

missade rean idag också : /
ska gå imorn men allt lär vara utplockat.
måste hur som helst hämta klänningen!
nu är jag ledig iaf till 14 januari , nice!

antalet folk till vemdalen har stigit.
kamel och markus hänkar också på : )
så helt plötsligt så var vi 14 ;O

nöjd med julklapparna i år också.
en ny mobil , så nu kan ni ringa mig utan att den dör.
sen massa annat smått och roligt. ja då var det över!

- det blir julmat idag ..igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0