mjaha


då var ännu en helg förbi.
Har jobbat hela helgen så det blir fina pengar.
Fast idag var det en dag som man bara ville ligga
under täcket  och se en film., knarka alvedon och
tvinga i sig ton med vatten. Men ja , vad är det man säger?
Man mår som man förtjänar!

gårdagen var väldigt trevlig. Det blev bartömning på Kårhuset.
Jag och Sanna anlände och startade kvällen lite lätt med en drink
och tequila, satan i min själ. Blev lite öl också , 17 kr .

Träffade massa folk jag inte träffat på väldigt länge.
Och jag är glad att jag var där just då igårkväll , för många frågetecken fick svar

Jobbar imorgon mellan 12-19 .
Nu ska jag bada och försöka bli lite piggare.
Bra filmer på tv ikväll btw : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0