8/2-07

  torsdag idag.
min 4.e dag här uppe i Åre.
Tiden flyter på , men går enormt långsamt ibland. Vid sånna här tillfällen, som när det är 30 grader kallt vill jag bara hem. Men när jag knäcker alla på "lika som bär" är det underbart :)
Igår var jag ledig, men fick inte sova ut som jag hade sett fram emot. Fick kliva upp och åka in till byn för att tv4 skulle komma. Så imorse satt vi förväntansfulla framför tv:n .. meeeen ! fick inte in kanalen. :/
kanske är det någon som såg mig? HOJTA TILL DÅ!

Lägesrapport från ÅRE;

ca: 25 grader kallt.
men naturligtvis jobbar jag på isen där det blåser, så där är det över 30 strecket. HUH
Solen skiner och det är klarblå himmel.
Jag sitter på Holiday Club och värmer mig.
Invigning av polar kids zone kl:14.oo
Ikväll ska jag nog inviga bastun?
jag längtar tills nästa vecka då de andra kommer upp, och det är närmare hemresa.
JAG VILL HEM !

missar även alla hjärtansdag , men det har jag fixat till lite snyggt ;P
1 månad idag älskling! SAKNAR DIG oerhört mycket och jag tänker på dig. - jag älskar jue dig!

Nu ska jag ut i kylan och till Åres största fest någonsin, HA!
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0