Bajs.

sepe:n  

Åh vad jag saknar er!
Finns absolut ingenting att göra när precis alla ni är borta. Okeeej Madde är inte borta för hon åker upp med mig, men då är det istället hur långt som helst till henne. såå, här sitter jag.
Ju mer jag funderar så inser jag att jag kunde tammefan ha stannat längre i Linköping , vad skulle jag hem nu och göra.. till ingenting!?

Jag har iaf börjat plocka fram lite grejs. men har hur mkt som helst kvar. men vet inte vad!
Mamma har köpt ett par varma och regäla skor.. vägra frysa iår igen som ifjol.

Imorgon kanske jag ska ut. får se!
går kanske ut en sväng med Carro och Fanny.
På lördag blir det bara att packa och göra allt klart. Åker på söndag morgon 07:00 - DÖÖÖÖD!
gruvar mig lite....

nä nu blire film.
saknar niclas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0