MALINS HELG

Fredagen började med prov.
det gick bättre än förväntat måste jag säga, eftersom jag inte läst boken.
så jag är mycket nöjd med det , eller.. man ska väl inte ropa HEJ än kanske.

Det var många frågetecken inför kvällen.
ska vi gå ut? ska vi vara hemma? vilka ska ut?
men tillslut bestämde vi oss för att dom som vill ut förfestar hos mig.
Ja , tillsist blev vi 13 personer ändå tror jag , så det var väldigt trevligt.
Väntar på bilder från kvällen av Sanna .. säkert jättefina ÅSÅ.

Lördag, helt OK.
började lite tråkigt med att niclas åkte hem... men vi ses jue snart ;)
Jag såg framför mig en mycket lugn helg med god mat.
Madde ringer vif halv 5 och frågar om jag ska med på Jerry Williams på Södra...
SJÄLVKLART, absoluuuuut!

Det var skitkul , vi kunde iaf några låtar som vi rockade loss till..
men medelåldern där var kanske 40+ .. så alla skämt som drogs kunde
madde och jag bara lägga till ett stort och fint FEJKgarv : P Efteråt vara supé.
Förrätt och varmrätt , wehey!
Tack Madde för en oförglömlig kväll :D

På kvällen var jag chaufför... tjänade ihop 200:-

Vet inte vad som händer ikväll än..
kanske vara med Lina , får se!
men nu är det iaf MAT!

Pusspuss, meh geeeeräää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0