partytorsdag!

LORDI, MINA VÄNNER....
jag ska absolut se dom ikväll .
Måste ju se monstren IRL : )
och imorogn ska jag se Tomas Ledin , mest för att alla andra ska
och för att det är näst sista kvällen här.

Denna vecka har gått sjukt fort, imorogn är det fredag igen!
Jag längtar hem , men varför egentligen? Jag längtar hem till
att ha prov på en engelskabok, skriva loggböcker och redovisa en
hälsouppgift och MYCKET MER!
Okej , jag längtar hem till;

min säng
mina vänner
min dator
mamma och pappa
bilen
Niclas
och mitt badkar :)

I tisdags var kungen och drottningen och hälsade på i vårat barnland.det var kul ,'
förutom när jag skulle gå till madde och fick ett stenhårt slag i bröstet
av en civilklädd vakt som sa; " GÅ TILLBAKA"
Jag gick tydligen lite för nära , men alla andra sepebarn fick
gå hur nära som helst !
JAG VILLE JU OCKSÅ HÄLSA PÅ SILVIA! HUH!
jag blev skiträdd iaf , och vände tillbaka ....

Börjar jobba om 10 min.
då ska madde och jag åka pulka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0