SUCK

fan i helvete!
här sitter jag , klockan är 23:12.
egentligen skulle vi vara inne på festival arenan och rocka loss , till Ledin.
men kom tyvärr inte in. FULLT!  fullt med folk och fullt med fyllon.
Okej , det är inte hela världen , men nu sitter jag, Lina och madde på Holiday
och vettefan vad vi ska göra? Jag är alltså så fruktansvärt SNYGG för ingenting ;)

Men igår fick jag iaf rocka sönder till Lordi.
och det var fruktansvärt värt allt.
gick till och med in som VIP , wehey! :D

snart ska jag hem.
hem till min säng!
hem till tjocksigge
Hinner bara sova lite snabbt sen kommer min mysbjörn! <3

ska fortsätta att fördriva tiden nu...
uschaaaaaaan!



Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag älskar dig !!!

2007-02-17 @ 13:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0