Wiie !

Välkommen till Malins nya blogg!!


 ja, då har jag lyckats med det alla andra lyckats med, en blogg.
jag vet inte , följer väl strömmen antar jag.
Sitter i Linköping och lyssnar på musik , breaking benjamin.. Sanna blir glad över  min nya musiksmak : ) Niclas har iaf lyckats med det Sanna försökt med i några år nu. Fått mig att lyssna på helt annan musik.. hua , vad bra dom där!

På söndag åker jag till Åre. Jobbar under VM.
det kommer nog bli hur kul som helst, har ju fått höra om vårat lyxboende ;)
Jag har inte äns börjat fundera över vad jag ska ha med mig.. två veckor liksom.
ja det blir nog bra det också till slut.

Ont i halsen igen har jag också. Det är så typiskt nu inför Åre och allt.
 ; Breaking Benjamin - follow


Kommentarer
Postat av: sanna

Så jävla mycket har jag försökt också >_<
meen va fick jag för det :P

2007-03-16 @ 11:19:22
URL: http://sannadee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0