18/7-07


Ja , jag måste väl säga några väl valda ord om helgen som va!
Hade fruktansvärt roligt med er tjejer och alla andra Ångebor : )
Tack för en rolig och avslappnande helg mer er, utan en tanke på jobb!

Annars hinner man inte med så mycket annat att tänka på
än just jobbet. jobbar som ett as nu känns det som, men
det ger bra pengar vilket leder till roliga saker! : )
Men det går fort, har jobbat halva tiden nu - 26/8 SEMESTER!

Fortfarande oklart när vi åker utomlands.
beror lite på aggebagge eftersom hon har skolan att tänka på (A)
Men det blir 2 sep eller just 26 aug : P så det blir, förhoppningsvis!
Jag, Agge, Madelene och Malin , Åh ja!
Mitt schema framöver känns ganska fullbokat!
Har mycket att se fram emot.
Just nu ser det ut såhär;

v.30 - Jobb och Nicke kommer på Söndag
v.31 - Jobb. Nicke stannar tills fredag.
           Lördag åker jag till Sannas stuga och njuter
v32 - Jobbar måndag.
           Linköping tis-sön ?
          
Sannas 20-års fesr ?
           Torsdag fyller jag år
           Fredags fyller malin år

v.33 - Jobbar sista veckan.
            Turkiet på söndag?
v.34 - Turkiet på söndag?

v.38 - Åker till Linköping på måndag.
          Lördag åker vi till Manchester : D

Det ser lovande ut!
Puss och smek 8-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0