Gatufestveckan - jobb - helt slut!

Ja , jag jobbar och står i som vanligt!
tanken har slagit mig ett antal gånger.
Vafan var det man längtade så till innan
man hade sprungit ut med vita mössan?
Nu väntas ett evigt slit, Ok mer pengar!

Gatufesten är över! ..puh!
Det blev en 6 dagars.
Började redan på måndagen, sen höll
det i sig. Kim och niclas kom på måndagen med.

Tisdag blev det först bad, krokviken såklart!
ja , ett måste att jag ska utomlands!
Jag jobbar inomhus och sen när ajg är ledig
är det fulväder eller så sover jag, doh!
iaf på kvällen blev det några öl till...

Onsdag jobb!
sen några öl till..
Torsdag, först jobb!
Sen öl och The ark..
Fredag , mera öl och Takida!
ett jävla hellregn, frös ihjäl..
Lördag, pallade inte mera regn!

Ja men man kan väl sumera denna vecka som;
Rolig, mysig, öl, mera öl, musik, sång, skratt, onda fötter
samt ben, regn, SOL, trött, röj, evig väntan på Kim ; )
bajamajor.. Ja typ allt!

Niclas stannade kvar tills idag iaf, och det var ju tur! <3

Imorogn jobbar jag igen.
Sen drar brudarna till Ångetown och röjer vidare : )
Blir där tills söndag. Sen väntar långa jobbiga veckor,
men som resulterar i stora pengar :D

Nu är det klart.
Jag och älskling åker till Manchester i September.
manchester-chelsea på Old Trafford WEY!
Överlycklig
6 månader <3

Glory glory Man United! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0