malins lediga dag .

SOL , PÅ MIN LEDIGA DAG!

Så, vad har jag gjort under min lediga dag?
Jag vaknade i en hyffsad tid. hade ställt klockan på
11. Lovade lina att jag skulle följa med henne till
Emma och passa Tilde och även umgås med henne: )
Lina ringde strax före 11 och sa att det inte var någon panik.
Jag klev upp , lina ringer halv 2 "nu kan du åka om 10 min"
Lina KAN faktiskt vara snabb , men vad hände nu? : P

Besökte stan en snabbis med pappa.
Skulle inhandla en plånbok och ett par jeans
till pappa. Men vi återvände hem med ett par jeans
och en tröja... till pappa - ingen plånbok. SUCK!

Min motion idag gick ut på att hjälpa bror min att flytta!
ALDRIG mer

Imorn blir det mera jobb och mera pengar!
Kanske coffee house med lina efter det - alla drar till yran : (
btw . jag får jobba kvar till hösten , känns skönt : )

Niclas på söndag - ÄNTLIGEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0