Midsommar wey!

ja somsagt idag är det midsommar.
Och det blir inte som allaandra midsomrar.
Jag ska vara med familjen och alla andra heeela
kvällen faktiskt : ) men jag tro det kan blir bra!
Dricka öl med pappa hela kvällen och spela massa kubb !
Jag klagar inte!

Ledig hela helgen.
Känns väldigt skönt.
Stod i kassan igår, det går toppen!
elelr ja , bara det finns någon att fråga ibland.
Men annars klara jag det mesta själv (A) hihi
Det är kul...

Denna vecka nu och sen är det gatufestveckan.
Jag är faktiskt besviken på artisterna i år.
Inte så där jättemånga bra som det brukar.
Vet iaf att jag ska se Takida , vad som än händer!
Och the ark faktiskt : ) Ola Salo , åh ja!  : D

Niclas stannar fyra dagar efter Gatufesten, skönt!
Vill inte släppa han allt för tidigt inte : )

Utlandsresan, ja hur blir det med den?

Jag ska förmodligen till England för första gången i mitt liv.
Och det är inte vilken resa som helst, och absolut inte med
vem som helt : ) Men mer säger jag inte nu!

Den 14:e samlas brudarna i Ångetown och festar. wie!

Vi åker Klockan 16:00, så det är kanske
dax att börja fundera och fixa
Men trevlig midsommar alla : D
Ring, om den inte är på - ring igen!

tears dont fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0