Sjung om studentens lyckliga dag...

Nu äre nära  , och ajg kan inte tro det!
imorgon är det sista dagen, absolut sista dagen på Skvadern
innan vi kliver ut på "trappan". Underbart kul , men även en tår i ögat
Sidenbanderollerna väntas samt städning och genrep imorn : )

Igår var det megaultrajätte storstädning här hemma, idag med
känns det som. Iaf på mitt rum. Pallade aldrig det igår efter en sjukt
kul lärarmiddag i fredags! : D snaps till Micke vilket blev en öl tillbaka!
Jag gillar mina mentorer!

Micke hade inte gråtit sen 1983, inte äns på när Majken föddes
men ajg fick en bra förklaring till varför , hahaa!
Men vi fick han att göra det, med vårat underbara framträdande

"Det är över nu
Men vi kommer ihåg alla dagar med er, dom är över nu
Vi hör er önska oss lycka till på vår färd"

Jag grina, och ajg kunde aldrig sluta grina heller.
Kvällen var fylld med skratt, tårar, tacktal, pinsamheter,
snaps, öl, galenskaper ja ALLT!

på tisdag kl 15:00 går jag ut.
lämnar 12 år av trygghet bakom mig och ger mig ut till....ja vad?
JAG LÄNGTAR, åh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0