STUDENT

För jag har tagit studenten
För jag har tagit studenten
FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEENTEN!
FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


Tisdagmorgon var spänd och fylld med förväntningar
på den stora dagen. 07:00 samlades hela Ls3 i
"Skvadernbacken" och sjung med skumpan i högsta högg!
Alla var glada och såå ivriga.
Sen bar det hemöver för att fixa och dona för att sedan vara
på skolan igen 10:30 för fotografering. jag ser ut som en fetknöl.
Sen var det bara att vänta, på maten för det mesta.
God buffé och en underbar lärarlunch stod på schemat : )

Sen var det bara det jobbiga kvar, hejdå!
Sist men inte minst sprang vi ut och tog emot folkets jubel.
Vi var bäst, och det säger ALLA! : D

Ja nurå , ikväll är det 50års FEST som gäller!
pappa blir gammal , det kommer bli askul 
Så nu hinner jag inte sitta här mer, utan party! :D

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0