Booooomshackalack

Det är mycket nu.
Jag har iaf fixat en tid nu till att klippa mig.
Tro det eller ej , det är ett år sen malin satt i frisörstolen.
Jag hatar det. Jag har frisörskräck!
kan inte komma på en gång ajg blivit nöjd, alltid samma visa.
Men nu tro ajg faktiskt att det blir bra , kan inte bli fel :P

Studenten snart.
Vilket innebär; Studentfester, mösspåtagning,balen,middag m.m
Idag kom min studentmössa och jag är så snygg : ) längtar ännu mera..
Balen ja. Har hittar en klänning som jag måste ha, fruktansvärt snygg, VILL HA!
har iofs bara sett den på bild, men ÅH så snygg! den ska jag bara ha.
Tid för håruppsättning är fixat och smink. Ska vara ute i god tid ;)

Jag har somsagt börjat mitt nya liv.
Bananer och motion gör susen , wiiiiiiiiiie!
får jag hoppas iaf...

Helg snart , sjukt skönt.
imorgon är det 80-dagars fest. Vet inte hur det blir med den.
Elin och Malin vill gå , jag kanske går jag med, meen aa! får se....

20-års fest på Lördag.
Fanny och Carro ska firas så det står härliga till , wehey!

Åh får inte glömma.
Jag har troligtvis skaffat mig ett arbete i sommar :D
i mina hemorter, närmare bestämt Kovland. haha!
ska bli skönt att återvända till landet. Ska träffa tanten 29/3 10:00
Samma dag karlarna från Linköping kommer på besök : ) hiihiii

btw ska jag med malin till Lofsdalen på påsklovet.
gulligt av dig gumman och fråga mig, jag blev så glad :D

boooooooooomshackalack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0